Игровые новости
News playgraund
News cyberfight
Турниры
Наш сервер
Технический
OFF Topic
Барахолка
HandMade
Юмор

Игровые форумы

BattleField
Counter-Strike
Day of Defeat
Left 4 dead
Team Fortress 2
War3, Starcraft
FIFA / PES
Call of Duty
Автосимуляторы
World of Warcraft
MU Online
Line Age 2
GTA
EVE-ONLINE
Delta Force
Unreal Tournament
Quake 3
World of Tanks
 

 

Новая Газета
Всё о гонках в ПМР
Более 20 тыс объявлений продажа авто в пмр авторынок ПМР
 

World of Warcraft Counter-Strike 1.6
Unreal Tournament Day of Defeat Source
Counter Strike Source Call of Duty 4 New


Скрыть/показать новости           Показать новые (перейти на форум)


Начало архива :  :

Сортировать по:   Название (  ) Дата (  ) Рейтинг (  ) Популярности (  )
Эти файлы отсортированы: по популярности (файлы с наибольшим количество хитов показывать первыми)


Раздел:
 Популярные Рейтинг: Оценить этот файл (Голосов: 16)
Описание :  Патч, включающий в себя ряд изменений и исправлений.

Патч 1.3 исправляет множество ошибок, но помимо исправлений, он включает очень важную "фишку" в игре (разработчики, к слову, хотели добавить ее уже в первом патче) - шейдеры третьего поколения, идущие лишь на видеокарточках GeForce шестой серии.

Изменения:
• Fixed a crash with the ForkLift when loading some levels.
• Fixed a bug that prevented levels from loading after saving in a previous level.
• Returned surround 5.1 sound option to the menu.
• Fixed a mounted weapon traverse problem.
• Fixed problems related to shaders1.pak and scripts1.pak not being removed on installation of the patch.
• Fixed a delay relating to tagging enemies in binocular mode.
• Normal Map Compression. Requirements: NVidia: Geforce FX Family or better, ATI: x800 card or better. This feature is disabled by default. To enable it, type r_TexNormalMapCompressed 1 in the console after loading a level. Enabling this feature during the game may take some time - the PC may appear to freeze. This variable will not be saved when restarting the game. Enabling normal map compression will have prolonged execution the first time running through a level due to initial compression phase occurring in real time through the level. Subsequent reloads of the same level will yield better performance and therefore we recommend that you run any benchmark twice and to take the second of the two runs for benchmarking purposes since this most closely represents the usual user experience.
• SM 3.0 and SM 2.0x are now enabled by default when graphics settings are set to ‘Very High’. To see performance increases you must have Direct X 9.0c installed.
• Improved tangent-space calculation to improve bumpmap quality.
• Anisotropic filtering disabled for some textures (light-maps, several lookup textures, fall-off maps) for increased performance.
• When attempting to connect to PunkBuster regulated servers, make sure you are not running with –DEVMODE enabled. Run the Farcry.exe itself (not a shortcut) if you are unsure.
• If you are kicked from a PunkBuster enabled server with the reason “No packet flow”, make sure the Windows XP internal firewall is disabled.
• Improved syncronization in multiplayer.
• Fixed bug in leaning with different player classes.
• Fixed an invisible wall exploit in mp_freighter.
• Please ensure you have your graphics cards latest drivers installed.
| Сообщить о потерянном файле | Сообщить другу |
Раздел:
Tourney Master 2.0 Популярные Рейтинг: Оценить этот файл (Голосов: 7)
Описание :  Tourney Master эффективно решает следующие задачи, возникающие при проведении чемпионатов:
Создание и обновление турнирной сетки
Жеребьёвка
Контроль свободных игровых площадок
Создание расписаний и прогнозирование времени, которое будет затрачено на чемпионат
Протоколирование результатов игр
Создание отчётов на основе чемпионата
Сортировка и разбиение матчей на группы
Создание HTML представления турнирной сетки
Изменение графической схемы турнирной сетки
| Сообщить о потерянном файле | Сообщить другу |
RunCms Copyright © 2002 - 2024
- Free Opensource CMS System - 
- Click here to visit our mainsite! -
- Генерация страницы: 0.03 секунд | 17 Запросов + 3 _DBG_CACHED | 47 Файлов: 365.99 КБ | HTML: 70.22 КБ -